Splošni pogoji določajo pogoje nakupa in prodaje izdelkov podjetja MT KOLAR s.p. Sestavljeni so v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. Spletna trgovina mtkolar.si je namenjena predstavitvi in prodaji izdelkov uporabnikom.

1. NAROČILO

Naročanje poteka na spletni strani https://www.mtkolar.si/ vse dni v letu, 24 ur na dan.  Za nakup ni potrebna registracija. Uporabnik izbere in naroči izdelke, ki so mu na voljo v spletni trgovini. Pri oddaji naročila je kupcu omogočen pregled celotne vsebine naročila, količina in cena v EUR. Spletna stran uporabnika opozori, če ne izpolni vseh zahtevanih polj. Ko označi, da se strinja s Splošnimi pogoji poslovanja, uspešno sklene pogodbo oz. naročilo. Šele s potrditvijo te izbire je naročilo posredovano. Po oddaji naročila prejme potrdilo o naročilu v elektronski poštni predal. Kakršnokoli spremembo ali morebiten preklic naročila kupec lahko sporoči kot odgovor na poslano elektronsko sporočilo – spremembam bomo ugodili, če bodo javljene do konca delovnega dne, ko je bilo naročilo sprejeto. V primeru, da kupec v istem dnevu ne prekliče svojega naročila, je pogodba o nakupu izdelkov med kupcem in prodajalcem nepreklicno sklenjena z elektronskim sporočilo, “Potrdilo o naročilu in odpremi izdelkov”, ki ga prodajalec pošlje kupcu. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za prodajalca kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, ki so navedeni ob oddaji naročila. Kupoprodajna pogodba je v elektronski obliki shranjena na strežniku prodajalca.

2. CENE IN NAČINI PLAČILA

Vse cene navedene na spletni strani so končne in z že vštetimi prispevki in davki. Popust pri posameznem artiklu in promocijska koda se seštevata. Akcije veljajo do prodaje zadnjega izdelka oziroma do navedenega roka. Kodo za popust vpišete v košarici pri postopku nakupa. Takoj, ko kodo potrdite, se cena zmanjša za določen procent popusta. Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe cene. V tem primeru je kupec o tem pisno ali ustno obveščen in mu je ponujena možnost odstopa od pogodbe.

Plačilo je možno po predračunu z nakazilom na račun MT Kolar, Majda Kolar s.p. Podatke, potrebne za nakazilo prejmete po elektronski pošti po oddaji naročila. Ponudnik naročilo rezervira do plačila predračuna oz. najdlje 8 dni od potrditve naročila. Kasneje dobavljivosti blaga ne zagotavlja več.

Druga možnost plačila je preko PayPal S plačilom preko PayPal Sistema pri čemer vas spletno mesto preusmeri na PayPal stran, kjer opravite plačilo.

3. DOSTAVA BLAGA

Pošiljamo vsak DELOVNI dan. Dostavo za spletno trgovino MT Kolar s.p. opravlja Pošta Slovenije.

Vsako naročilo oddano skozi sistem spletne trgovine bomo obravnavali v roku treh delovnih dni po oddaji naročila. V primeru, da to iz kateregakoli razloga ne bo mogoče, vas bomo o tem obvestili.

Vaše naročilo bo šlo v izdelavo, ko prejmemo potrditev plačila za naročene izdelke. Rok dobave je 7– 14 delovnih dni od plačila.

Ko bodo izdelki pripravljeni, bo paket odposlan oz. pripravljen za prevzem. V kolikor dostava v dostavnem času ni mogoča, MT Kolar trgovina obvesti kupca. Partner za dostavo pošiljk je POŠTA SLOVENIJE, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

Znesek dostave je odvisen od zneska nakupa. Ob plačilu nad 100€ se poštnina ne obračuna in jo krije podjetje MT Kolar, Majda Kolar s.p. Poštnina oziroma stroški dostave po Sloveniji znašajo 4€ v ostale države (članice EU) pa 8€.

4. PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA IN VRAČILO BLAGA

V skladu z določbo 43.č člena ZVPot ima potrošnik pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Pri tem lahko potrošnika bremenijo le stroški iz sedmega odstavka 43.d člena tega zakona.

V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila.

Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga. Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prevzema vrnjenega blaga.

Če je potrošnik blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu iz prvega odstavka 43.č člena tega zakona. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.

Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Potrošnik ne odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če ga podjetje ne seznani s pravico do odstopa od pogodbe skladno s 4. točko prvega odstavka 43. b člena.

4. a Vračilo izdelka, narejenega po naročilu

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam in specifičnim željam (vsa odstopanja od standardnih izdelkov, ki jih najdete v trgovini MT Kolar: velikost, širina, dolžina izdelka, graviranje, personalizirani izdelki,…).

V primeru, da uporabnik vrne izdelek, in ni primeren za nadaljnjo prodajo, lahko podjetje MT Kolar, Majda Kolar,s.p. terja odškodnino.

5. VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Kot osebne podatke razumemo kakršno koli informacijo, ki omogoča identifikacijo posameznika ali posameznice. Termin ”osebni podatki” ima enak pomen kot je zapisano v GDPR, ki je Splošna uredba EU o varstvu podatkov. Podatke hranimo z namenom komuniciranja z vami in z namenom zagotavljanja kvalitetne storitve. To vključuje vse podatke povezane z nakupom – vaše ime, priimek, naslov za dostavo in naslov plačnika, e-naslov in podrobnosti o nakupu. V kolikor nam teh podatkov ne zaupate, bomo morali preklicati vaše naročilo in vas bomo o tem obvestili. Podlaga za hranjenje in obdelavo podatkov je pogodba na daljavo, ki je sklenjena ob nakupu.

Vaše osebne podatke bomo hranili le toliko časa, dokler namen, za katerega so bili pridobljeni, ni izpolnjen in toliko časa, da zadostimo pravnim, računovodskim in drugim zahtevam poročanja, h katerim smo zavezani. Težili bomo k čim krajšem času hranjenja podatkov. Podatke o naročilih v skladu z zakonodajo moramo hraniti 5 let. Ne hranimo in ne obdelujemo občutljivih podatkov.

Kupec ima pravico do brezplačnih informacij o vseh svojih podatkih in tudi, če je potrebno, do izbrisa teh podatkov. Kupčevi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.  Če imate vprašanja glede izbrisa, predelave ali uporabe vaših podatkov, se obrnite na elektronski naslov prodajalca.

Mladoletne osebe do 18 let ne smejo oddati naročila ali posredovati kakršnih koli osebnih podatkov brez dovoljenja skrbnikov. Prodajalec ne bo zavestno zbiral osebnih podatkov od oseb, za katere je bil seznanjen, da so mladoletne.

6. KOMUNIKACIJA S KUPCEM

Prodajalec bo s kupcem stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

7. OBVEZA ODGOVORNOSTI

Prodajalec se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na spletni strani. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo preden uspemo popraviti podatke na spletni strani. V takem primeru bo prodajalec kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila.

8. PRITOŽBE IN SPORI

Prodajalec spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. V primeru težav, kupec lahko odda pisno pritožbo po elektronski pošti ali na naslov prodajalca. Prodajalec bo v sedmih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Prodajalec se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si prodajalec prizadeva, da se morebitni spori rešijo sporazumno. V nasprotnem primeru je pristojno sodišče, ki je krajevno pristojno za stalno prebivališče naslovnika. V primeru nesporazuma in prebivališča v EU, lahko zahtevo za izvensodno poravnavo podate na tej spletni povezavi: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL.

MT KOLAR s.p. skladno z zakonskimi normativi ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

9. PODATKI PODJETJA

Naziv podjetja: MT Kolar, Majda Kolar s.p.
Naslov in sedež podjetja: Poreber 8a , 1241 Kamnik

e-mail: info@mtkolar.si
Spletna stran: https://www.mtkolar.si/

Matična številka: 7014651000
Davčna številka: 61114758

Podjetje je davčni zavezanec.

Številka vpisa v register: Datum vpisa v sodni register: 16.02.2016 TRR: SI56 0231 0026 1866 351 (odprt pri NLB d.d.)

10. PIŠKOTKI

Z uporabo spletne trkovine MT Kolar trgovine se strinjate z uporabo piškotov na vašem brskalniku. Shranjujejo se na vašem disku in zagotavljajo boljšo uporabniško izkušnjo na spletni strani (katere izdelke ste dodali v košarico, ali ste že prijavljeni, katere nastavitve ste izbrali, itd.) Piškoti niso nevarni. Niso računalniški programi in ne morejo vplivati na delovanje vašega računalnika.

Veljavno od 13. 10. 2022